70221144 Support

Med annoncering på Google Displaynetværk får du dine AdWords annoncer vist på relevante sider til dit brand. I modsætning til annoncer på det der hedder søgenetværket, vises display-annoncer på Googles samarbejdspartner sider. Disse sider kan være alt fra Youtube til blogs eller andre søgemaskiner. De individuelle placeringer afhænger helt af hvilken type annonce du vil have udviklet.

gratis rådgivning

Udfyld navn og telefonnummer, så kontakter vi dig!

Please leave this field empty.

Forskellen mellem Display annoncer og Søgenetværks annoncer

De mest almindelige annoncer finder du når du foretager en søgning på Google – ofte er det tre øverste og de højrestillede resultater AdWords annoncer, som er tilpasset til søgenetværket. Disse annoncer kan kun være tekst og links – annoncerne på displaynetværket kan indeholde både billeder, grafik og videoer.

Ligeledes vises dine annoncer på displaynetværket på mere specifikke hjemmesider, som har relation til det du tilbyder. Derfor opnår du synlighed flere steder end blot ved Googlesøgninger, hvilket kan give en helt anden type motivation til at klikke på netop din annonce. Ved at vælge Google Displaynetværk annoncering rammer du potentielt en helt anden købevillig målgruppe end ved anden annoncering.

Fordelene ved Google Displaynetværk annoncering

Der er mange overvejelser der skal gøres når du vælger at annoncere med Google AdWords. Ved at vælge at annoncere på Google Displaynetværket kan du opnå synlighed på steder, hvor der er en stor grad af relevans for det du tilbyder. Dermed har du mulighed for at tiltrække potentielle kunder fra f.eks. blogs eller fora.

Med Google Displaynetværk annoncering har du mulighed for:

  • At få vist både billeder og videoer alt efter hvilket format du definerer
  • At styre hvilke sider du ikke vil vises på, og hvor det er relevant for dig at blive vist
  • At fange kunder på anderledes kanaler
  • Få opmærksomhed og synlighed til at styrke dit brand

Kontaktpersoner

Kontakt en af vores online marketings specialister, hvis du har spørgsmål eller ønsker at høre mere...

Jeppe Majgaard

CEO & Online Marketing Specialist

Jeppe har arbejdet med online markedsføring, websites og webshops siden 1997. Gennem sit mangeårig arbejde med små kunder så vel som store kæder, er der helt sikkert grundlag for en god dialog og rådgivning.

Jimmy Vejlemark

Partner & Online Marketing Specialist

Jimmy er uddannet markedsføringsøkonom og har arbejdet med hele det online medie siden 2006.
Jimmy er kendt for sin altid gode dialog med kunder - store som små, og sidder altid klar til at hjælpe med dit næste projekt