70221144 Support

Få effektiviseret din annoncering. Vores eksperter har et kæmpe kendskab til de forskellige muligheder der er for annoncering på Facebook – og det strækker sig langt ud over Boost-knappen.

Processen

Læs mere om processen for Facebook annoncering her – hold musen over de enkelte trin.

Analyse

Analyse

Vi starter med at udarbejde en analyse af din eksisterende konto for at se efter forbedringer. Vi analyserer målgrupperne og aktivitetsniveauet på Facebooksiden. Dertil kommer en dialog om typen af annoncerne, samt opslag og målet herfor.
Strategi

Strategi

Ud fra analysen laves der en strategi for den videre drift. Her er der mulighed for at udarbejde splittests eller planlægning af annoncer og opslag. Der laves designoplæg med både tekst, billeder og links - alt udarbejdes efter din godkendelse.
Opsætning af kampagnen

Opsætning af kampagnen

Efter godkendelse af strategi fra dig, bliver opsætningen af kampagnen igangsat. Først udvælges målgrupper og geografisk afgrænsning, samt budget og løbetid. Kampagnen igangsættes efter rettelser og endelig godkendelse.
Rapportering

Rapportering

Fra OnlinePlus får du løbende rapporter tilsendt. Rapporterne giver dig et komplet overblik over, hvad du får ud af dine penge. I rapporten får du bl.a. overblik over antallet af interaktioner eller klik og om budgettet, der er valgt, er tilstrækkeligt.
Løbende optimering

Løbende optimering

Ud fra de fremsendte rapporter og en løbende analyse, optimerer vi din kampagne så den præsterer bedst muligt. Der bliver bl.a. analyseret på hvilke annoncer der præsterer bedst i forhold til kampagnemålet. Derudfra optimeres annoncerne til målgruppen, samt den demografiske og geografiske afgrænsning.

gratis rådgivning

Udfyld navn og telefonnummer, så kontakter vi dig!

Please leave this field empty.

Opstart af annoncering på Facebook

Uanset om du har en eksisterende Facebook konto eller skal have oprettet en ny side, er der gode muligheder for at lave annoncering. Facebook er fuld af information om dine følgere – og dermed dine potentielle kunder. Ud fra den information skaber vi de mest optimale annoncer, så du får mest muligt opmærksomhed for færrest mulige penge.

Fordelene ved annoncering på Facebook

  • Du har komplet kontrol over budget
  • Du kan målrette efter interesser og demografi
  • Der er gode geografiske indsnævringsmuligheder
  • Du rammer kunderne på en platform de allerede bruger
  • Det kan skabe både trafik og brandopmærksomhed

Mange typer mål – du bestemmer

Med Facebook annoncering har du et hav af muligheder for at tilpasse dine annoncer til netop de mål du har brug for. Hvad enten det er målgruppen eller målsætningen der er vigtig for dig, giver Facebook dig mulighed for at definere det meget direkte.
Først udvælges målgrupper og geografisk afgrænsning, samt budget og løbetid. Kampagnen igangsættes efter rettelser og endelig godkendelse.

Rapportering og optimering af Facebook annoncer

Du får løbende rapporter om dine Facebook annoncers præstationer tilsendt. Rapporterne giver dig et komplet overblik over, hvad du får ud af dine penge og i rapporten får du bl.a. overblik over antallet af interaktioner eller klik og om budgettet, der er valgt, er tilstrækkeligt.
Ud fra de fremsendte rapporter optimerer vi dine annoncer så de præsterer bedst muligt. Der bliver bl.a. analyseret på hvilke typer annoncer der klarer sig bedst i forhold til kampagnemålet og om målgruppen, samt den demografiske og geografiske afgrænsning er god nok.

 Hør om alle mulighederne for Facebook annoncering

Skal vi hjælpe dig med annoncering på Facebook? – Så tag kontakt til en af vores dygtige konsulenter med det samme.

Har du også Instagram? – Her sidder vi også gerne klar til at rådgive dig om deres annonceringsmuligheder og den generelle brug af mediet.

Kontaktpersoner

Lad os tage en snak om mulighederne på de sociale medier. Kontakt en af vores dygtige konsulenter...

Jeppe Majgaard

CEO & Online Marketing Specialist

Jeppe har arbejdet med online markedsføring, websites og webshops siden 1997. Gennem sit mangeårig arbejde med små kunder så vel som store kæder, er der helt sikkert grundlag for en god dialog og rådgivning.

Jimmy Vejlemark

Partner & Online Marketing Specialist

Jimmy er uddannet markedsføringsøkonom og har arbejdet med hele det online medie siden 2006.
Jimmy er kendt for sin altid gode dialog med kunder - store som små, og sidder altid klar til at hjælpe med dit næste projekt