Be-Fashionable svævede på lyserøde skyer på Black Friday

Efter et indgået samarbejde med os og en fælles dialog om en strategi for smykkewebshoppen på Facebook blev ejeren af Be-Fashionable vidne til den bedste Black Friday i deres historie.

Se case

Når samarbejder når nye højder, og horisonter bliver udvidet

Med en moderne og optimeret hjemmeside tilpasset det ganske land, kan UNICEF nu nemmere nå det danske publikum. Og med en stigning på 57,43% i nye faste støtter efter release af deres nye site, elsker Danmark UNICEF’s nye og brugervenlige hjemmeside.

Se case

Læs her, hvordan hårdt benarbejde og et godt samarbejde fører til nye Black Friday-rekorder

Grundig forberedelse, en gennemtænkt strategi og en udførlig plan lønner sig, når kalenderen siger Black Friday. MiniMirakler.dk tog tyren ved hornene og opnåede salg som aldrig før.

Se case

Dyreborg Tømrer og Snedker fik hænderne fulde af henvendelser

Efter tæt samarbejde med vores Google Ads specialister fik virksomheden siden annonceringens start så travlt, at de blev fuldt booket flere måneder frem.

Se case