Vær synlig og relevant med Google Ads

Der ligger et enormt potentiale for de fleste virksomheder i annoncering på Google Ads. Faktisk konverterer betalte annoncer på Google 50% bedre end organiske søgeresultater. Med en Google Ads- strategi fra OnlinePlus får du blandt andet:

100% gennemsigtighed
Synlighed overfor din målgruppe
Høj brandingværdi
Månedlig rapportering
Tryghed - du bestemmer selv dit budget
Løbende overvågning af alle annoncer
Konverteringssporing, så du kan se præcist, hvad du får for pengene
Annoncer, udarbejdet af certificerede specialister
Beregn din pris
- nemt og hurtigt

Modtag et prisestimat direkte
i din indbakke

Beregn din pris på 2 min og modtag et prisestimat på mail

Prisestimat Google Ads
Har du en webshop eller en hjemmeside, der skal markedsføres? *

Tiltræk kunder med online annoncering på Google

Synlighed er et af de vigtigste keywords, når det kommer til online marketing, og derfor er der også rift om at kunne få en af de fire eftertragtede annoncepladser øverst på Google ved hjælp af Google Ads. At være tilstede i det øjeblik, hvor potentielle kunder søger efter netop det, du tilbyder, er det, det hele handler om – og det kan vores certificerede specialister hjælpe dig med.

Over 90% af alle online købsrejser starter på en søgemaskine – og Google står for langt størstedelen af disse. Det er derfor umuligt at ignorere de mange muligheder for at lede relevant trafik over til et website, som Google Ads tilbyder – og de mange fordele, du får med Google annoncer. Vidste du for eksempel:

 

  • at du kun betaler, når en potentiel kunde klikker på din annoncer?
  • at Google annoncer har en høj brandingværdi?
  • at Google annoncering giver hurtige resultater?
  • at du kan spore hvert et klik og se, om de skaber salg?

Vidste du at…

 

du kun betaler, når en potentiel kunde klikker på din annoncer?

og at…

Google annoncer har en høj brandingværdi?

og at…

Google annoncering giver hurtige resultater?

og at…

du kan spore hvert et klik og se, om de skaber salg?

Google annoncering – en god investering

Hos OnlinePlus har vi kun ét mål – og det er at gøre dine annoncer på Google til en god investering. Som Google Ads bureau arbejder vi målrettet for at give dig de allerbedste resultater og en ROAS, også kaldet annonceafkast, der kan mærkes på din virksomheds bundlinje. Det gør vi blandt andet ved:

 

  • altid at gå detalje orienteret til værks og skabe grundig struktur.
  • altid at sætte os ind i din branche og dine behov.
  • altid at overvåge og optimere din annoncering.
  • altid at justere dine annoncer ud fra indsamlet data, så du får det bedste afkast.

Google Ads-strategi, der er skræddersyet til jeres virksomhed

Ikke to virksomheder er ens, og det har også en stor betydning for vores arbejde. Vi udfærdiger udelukkende skræddersyede Google Ads-strategier, hvor faktorer som din branche, dine ønsker, dine produkter eller ydelser er medtænkt.

Som det allerførste får du en personlig AdWords ekspert tilknyttet din annoncering. Sammen tager I en snak om, hvad Google Ads kan tilbyde din virksomhed, hvad der skal annonceres for, ligesom I også aftaler et budget. Vi har mulighed for at fastsætte alt lige fra hvor meget, du vil betale pr. klik, til hvilket beløb du vil bruge til annoncering om dagen. Inden vi går i gang med selve annoncearbejdet, udarbejder vi også en grundig søgeordsanalyse. Disse søgeord bliver nøje udvalgt efter din målgruppes søgeadfærd og danner grundlag for de annoncegrupper, din Google AdWords specialist vil udarbejde.

Herefter går arbejdet med at lave kampagnerne i gang. Når først de kører, tjekker specialisten løbende op på din annoncering og optimerer ud fra den indsamlede data. De tjekker blandt andet, at annoncerne konverterer fornuftigt, og at budgetterne bliver holdt. Skulle der være behov for justeringer og optimering af Google Ads, så agerer vores specialister altid hurtigt og effektivt – alt dette for at dine annoncer får det bedste afkast. Din vækst er vores succes, og vi gør alt for, at din annoncering er så rentable som muligt. Derudover sender vi dig også månedlige rapporter med al din data, så du selv kan følge med i, hvordan din Google annoncering præstere samt kampagnernes afkast.

Vidste du, at forbrugere er 155% mere tilbøjelige til at søge på et specifikt brand, hvis de har set en display-annonce?

Skal vi hjælpe dig i gang med Google Ads?

Kom i gang

Ved at udfylde formularen og klikke “Kom i gang” accepteres vores Privatlivspolitik

Forøg din indtjening med Google Ads

Google Ads er ikke kun med til at øge din online synlighed på verdens største søgemaskine. Google Ads er nemlig meget mere end bare annoncer i søgeresultaterne. Ved hjælp af Google Ads-platformen kan vi nemlig synliggøre din virksomhed på mange forskellige medier – herunder Google, YouTube og forskellige websites. Google Ads er med andre ord et utrolig dynamisk annonceværktøj, der tillader dig at være synlig lige der og i det øjeblik, der betyder mest – nemlig når dine potentielle kunder overvejer eller er klar til at købe dine services/produkter.

På grund af de mange muligheder, annoncer på Google tilbyder, og fordi du altid kan være synlig og relevant, der hvor det er vigtigst, giver denne annonceform også de bedste forudsætninger for en forøget indtjening. Hos OnlinePlus sørger vi for, at dine annoncer altid kører, som de skal, og vi går gerne en ekstra mil for, at din investering giver overskud – til enhver tid.

Vidste du, at 35% køber en vare inden for fem dage efter, de har søgt efter det på Google?

Det får du, når du vælger OnlinePlus som din Google Ads-samarbejdspartner

Siden Google Ads blev introduceret som Google Adwords for over 20 år siden, har platformen været under konstant udvikling, og der sker stadig løbende små og store ændringer og opdateringer. Som et professionelt AdWords bureau er det vores opgave altid at være opdaterede inden for alle nyheder og muligheder – det er din garanti for en altid gennemarbejdet og struktureret Google Ads-opsætning med annonceformater der er helt up-to-date. Skulle du have spørgsmål til Google Ads eller din annoncering, sidder vores kompetente specialister altid klar til at give professionel rådgivning

Derudover får du:                                                                                                       

  • Månedlig rapportering
  • Løbende tæt kontakt med din certificerede specialist
  • En skræddersyet strategi, der er tilpasset din virksomhed og dine kunder.

Til dagligt arbejder vores specialister med alle typer af brancher, og vi arbejder med B2B såvel som B2C. Vi varetager Google annoncering for alle brancher – lige fra den lokale tømrer og webshoppen, der forhandler unikt brugskunst til de helt store online tøjforretninger, byggeselskaber og forhandlere af erhvervsløsninger. Derudover arbejder vi også med NGO’ere, bilforhandlere, helseforretninger, sportsbutikker og meget, meget mere. Så uanset hvilken branche, du kommer fra, kan vi helt sikkert hjælpe dig med at løfte din Google annoncering op til helt nye højder.

Vidste du, at 90% af forbrugerne siger, at de bliver påvirket af annoncer, inden de køber noget?

Vil du vækste din nyopstartede virksomhed?

Som nyopstartet virksomhed er online annoncering ofte den rigtige løsning. Især Google Ads hjælper din virksomhed med hurtigt og effektivt at nå ud til din målgruppe på både Google, YouTube og andre websites, alt efter hvilken kampagnetype I vælger.

Gennem målrettede Google Ads-kampagner kan vi blandt andet hjælpe din virksomhed med at: 

  • nå ud til nye målgrupper.
  • skabe synlighed omkring dine produkter eller ydelser.
  • øge din forretnings omsætning og afkast.

Med en Google Ads-aftale hos OnlinePlus står du aldrig alene. Du er med os lige fra de indledende opgaver inden oprettelse af dine kampagner, og efterfølgende sørger vi for, at du altid er opdateret på, hvordan din annoncering konverterer. Kan vi se, at vi kan gøre tingene anderledes for, at du får det bedste afkast, tager vi altid initiativ til dette.

Du kan derfor trygt lade OnlinePlus stå for dine Google annoncer – både hvis du har en nyopstartet virksomhed, eller hvis det er første gang, du ønsker at brande din virksomhed ved hjælp af Google-annoncering.

Vidste du, at 86% af alle forbrugere bruger internettet til at finde lokale virksomheder?

Et annonceværktøj – mange annoncemuligheder

Der er sket meget, siden Google Ads første gang blev introduceret på verdens største søgemaskine. Ikke nok med at mængden af annoncører er vokset fra godt 300 til flere millioner, så er antallet af annonceringsmuligheder også vokset – og der kommer løbende opdateringer og nye annonceformer. Vores AdWords eksperter arbejder struktureret og erfarent med hver af de mange annonceformer, og ønsker du sparring angående, hvilken der er den rigtige for dig, hjælper vi gerne. Du kan blive klogere på de forskellige løsninger herunder i denne korte Google AdWords guide.

Tekstannoncer (søgekampagner)

Tekstannoncer er de fire øverste resultater, der bliver vist ved almindelige søgninger på Google. De kendes ved, at de er markeret med ordet annonce. Med tekstannoncer får du de bedste forudsætninger for at komme helt til tops i Googles søgeresultater, og denne type annoncering matcher de fleste virksomheders behov.

Google Shopping

Et billede siger mere end 1000 ord – og det kan du udnytte med Google Shopping-produktannoncer. Denne kampagnetype henvender sig til dig, der har en webshop, da den tillader dig at få vist billeder af dine produkter i relevante søgninger.

Disse bliver vist øverst eller i højre side i Googles søgeresultater, og fordi de potentielle kunder kan se varen med det samme, er det med til at højne mængden af relevant trafik ledt til webshoppen – og dermed forbedre konverteringsraten og afkastet.

Displaykampagner

Branding er alfa og omega i online markedsføring, og til dette er display-annoncering det helt rette værktøj. Med denne annoncetype kan din virksomhed og produkter blive brandet gennem bannerreklamer på blandt andet nyhedssider. Vi husker bedre visuelle oplevelser og billeder, så er dine potentielle kunder først stødt på din virksomhed en gang, er der større sandsynlighed for, at de vil huske dig, når de en dag står og mangler netop det, du kan tilbyde.

Google Display – Custom Intent

Custom Intent er en særlig målretningsmetode, der er tilknyttet display-annoncering. Her har du mulighed for at målrette dine bannerreklamer mod personer, der har besøgt specifikke hjemmesider, du udvælger. Det kunne eksempelvis være dine konkurrenter og webshops, der tilbyder samme produkter og ydelser som dig.

Videoannoncering på YouTube

YouTube er den andenstørste søgemaskine i verden – kun overgået af Google, der faktisk ejer YouTube. Derfor er det muligt at administrere korte videoreklamer gennem Google Ads. YouTube tilbyder unikke muligheder for segmentering, og ligesom med display-annoncer, er det en perfekt annonceform til at skabe awareness og branding, som medvirker til højere konverteringsrater, et større antal ordrer fra ”gratis” direkte trafik samt flere loyale kunder.

Bing Ads

Bing er, ligesom Google, en søgemaskine. Den er knap så anvendt som Google, men ifølge Microsoft står Bing for én ud af 11 søgninger i Danmark. Det kan derfor være en god ide at gøre tekstannoncering på Bing til en del af din samlede marketingstrategi. Vi hjælper også gerne med din annoncering på søgemaskinen Bing.

OnlinePlus anbefaler

Google Ads er en stærk spiller, når det kommer til online markedsføring – især når det kommer til at få ledt relevant trafik over til dit website. Alene kan Google Ads gøre rigtig meget for din virksomhed, men kombineret med de rigtige kanaler kan din markedsføring blive løftet op til helt nye højder.

Google Ads er en annonceform, hvis primære opgave er at få folk til at besøge dit website. Når det er sket, er ønskescenariet selvfølgelig, at de foretager en konvertering – hvad end der er tale om et køb, en henvendelse eller lignende. Det kræver, at den landingsside, kunderne bliver ledt ind på har et knivskarpt budskab og er brugervenlig. Det kan derfor være en god ide at kombinere din Google Ads med SEO og eventuelt tekstforfatning. Søgemaskineoptimering er med til at sikre, at landingssiden er brugervenlig og hurtig, samt at den gør købsrejsen så nem som mulig, mens målrettede tekster kan være med til at kommunikere dit budskab ud i et sprog, der er rettet mod lige præcist din målgruppe. Det er en kombination, der virkelig kan være med til at styrke din Google annoncering.

Selvom Google Ads tillader dig at være synlig på mange kanaler, er der alligevel en platform, vi ikke kan overse – de sociale medier. Vil du derfor være sikker på at være synlig overfor din målgruppe, kan det være en god ide at gøre Facebook-annoncering til en fast del af din markedsføring. Over 70% af danskerne har en profil på Facebook, hvorfor der er stor sandsynlighed for, at du også vil kunne finde netop din målgruppe på verdens største sociale medie. På de sociale medier har du med retargeting-annoncer også mulighed for at ramme de kunder, der allerede har besøgt dit website. Disse annoncer minder dine tidligere besøgende om dine produkter eller ydelser, og det er med til at øge sandsynligheden for, at kunden vælger at handle hos dig.

Vidste du, at 97% af Googles omsætning kommer fra Google Ads?

Skal jeg hjælpe dig videre med Google Ads?
Jimmy Vejlemark
Partner & CMO
Vi kan også kontakte dig
Vi kan også kontakte dig