Deres case er et levende bevis på, at strategisk kampagne-annoncering kan give et imponerende afkast på ganske kort tid og endda med et begrænset budget.
Dyreborg Tømrer og Snedker besluttede at forsøge sig med Google Ads for at se, om det kunne hjælpe med at øge omsætningen. I et tæt samarbejde med vores Google Ads-specialister fik Dyreborg Tømrer og Snedker skræddersyet en Google Ads-kampagne. Samtidig blev der opsat en konverteringssporing på henvendelser via opkald, kontaktformularer og e-mail, som dermed kunne spore hvor mange kliks, der helt præcist blev konverteret til salg, og hvor meget hvert lead gennemsnitligt har kostet.
På få dage oplevede de, at henvendelserne blev flere og en stor procentdel konverteret til direkte salg. Inden for få dage havde Dyreborg Tømrer og Snedker landet en sekscifret ordre og skaffet sig ordrer de næste måneder frem. Med en flot placering i Google-søgninger har det imidlertid ikke været nødvendigt at øge kampagnebudgettet yderligere. Det har dermed vist sig, at strategisk kampagne-annoncering kan give et imponerende afkast på ganske kort tid og endda med et begrænset budget.
Konkret har det for Dyreborg betydet, at de for et lille budget på 1400 kr., og med en gennemsnitlig pris pr. henvendelse på cirka 50 kr., har modtaget 28 henvendelser fra kunder, hvoraf den ene har resulteret i en godkendt ordre på 350.000 kr. Resultaterne taler helt for sig selv!
Google Ads er den mest effektive måde at nå ud til dine nuværende og potentielle kunder. Med Google Ads sikrer du dig nemlig, at du altid ligger i toppen af søgefeltet og bliver set af de kunder, som netop søger efter dine produkter eller services. Du vil faktisk allerede se resultater inden for ganske få dage! Sammen med vores dygtige Google Ads-specialister fik Dyreborg Tømrer & Snedker lagt en plan for deres Google Ads-kampagne, så der blev fokuseret på relevante, udvalgte søgeord og målgrupper. Det viste sig at være intet mindre end en succes.
Google Ads er bygget op i kampagner, hvor du definerer de mest relevante søgeord, du gerne vil findes på. Hvis du f.eks. ejer en kiropraktisk klinik i Aalborg, er søgeord som ’kiropraktor’, ’muskelsmerter’og ’ledsmerter’ eller endda ’fysioterapeut’ oplagte. Samtidig er det også vigtigt at definere dit geografiske område, da du oftest helst vil findes af folk i Aalborg og omegn end nogen på Nordsjælland. Det handler simpelthen om at finde alle de relevante søgeord, dine potentielle kunder vil søge på i Google.
Fordelene ved at bruge Google Ads