En fordobling i ordreantal og omsætning. Det er, hvad der kom ud af benhårde budjusteringer, løbende opdateringer og et konstant skarpt øje rettet mod hver en Google Ads-kampagne tilknyttet Kølkær Stof & Hobby.
Google Ads er en dynamisk kampagneform. Bag hver en søgning foretaget af købelystne og videbegærlige forbrugere foregår der en budkrig mellem de forskellige kampagner. Hvem byder højst? Og hvem har den mest relevante kampagne? Når den digitale auktionarius smækker hammeren i bordet, er valget blevet taget, og kun de bedste kampagner og de kampagner, der har de højeste bud, bliver vist.
Det er derfor helt essentielt, at der bliver holdt øje med dine Google Ads-kampagner, og at de løbende bliver forbedret – netop det kunne Kølkær Stof & Hobby mærke de positive konsekvenser af.
Vores specialister har altid et vågent øje rettet mod vores kunders kampagner og deres data, så de hurtigt kan reagere. Vi søger altid forbedringer, og ved hjælp af rettidige budjusteringer og et konstant fokus på kampagnernes data er det lykkedes at løfte Kølkær Stof & Hobbys kampagner op til helt nye højder.
Den vigtigste regel inden for digital markedsføring er, at man skal være synlig der, hvor ens kunder er. Her er Google Ads et helt fantastisk værktøj, og derfor er det også den rigtige kanal for Kølkær Stof & Hobby.
I samarbejde med virksomheden udarbejdede vi en målrettet strategi med henblik på at skabe flere konverteringer og dermed øge virksomhedens omsætning. Resultatet blev en lang række af effektive kampagner, og Kølkær Stof & Hobby mærkede hurtigt, hvad målrettede kampagner kunne gøre for deres virksomhed.
Allerede inden for ganske kort tid oplevede Kølkær Stof & Hobby en stigning i deres online salg, og tallene viser tydeligt, hvad korrekt opsatte kampagner kan gøre for ens virksomhed.
På en periode på kun 12 måneder steg omsætningen og antallet af ordrer opnået via Google Ads-kampagner med over 100%. I virksomheden har man tydeligt kunne mærke den positive udvikling fra de effektive Google-kampagner, og i dag sender de dobbelt så mange varer købt gennem Google-kampagner afsted til kreative mennesker over hele Danmark.
Tallene og resultatet af de målrettede kampagner viser tydeligt, hvor vigtigt det er altid at have et vågent øje rettet mod sine kampagner. Af denne årsag tjekker vores specialister altid op på enhver kampagne og deres data. Ser de mulighed for forbedringer i kampagnerne, og er det nødvendigt at foretage budjusteringer, tøver de ikke med at gøre det, der skal til, for at kampagnerne kan blive vist i alle relevante søgninger.
Den konstante overvågning og søgen efter forbedringer er med til at skabe de bedste succeskriterier for Google Ads-kampagnerne, og det er også det, der er med til at sikre det højeste afkast, der tydeligt kan mærkes på bundlinjen.