OnlinePlus søger marketingassistent
med sans for SoMe

Er du typen, der har telefonen limet til hånden for lige at fange det helt rigtige billede til din Instagram? Og gerne venter på, at sol, måne og stjerner står helt perfekt, før du knipser billedet af maden på en restaurant eller hyrer et helt team af fotografer og lysmænd til at tage et billede af dig midt i en rapsmark? Så er det klart dig, vi mangler til at skubbe OnlinePlus-huset frem i manegen.

Vi søger en dygtig marketingassistent, der har øje for detaljen og sans for SoMe. Hvis du har en naturlig interesse for SoMe, kommunikation og kundeservice og kunne tænke dig at blive en del af et af Danmarks hurtigst voksende digitale bureauer, så kan du meget vel være den, vi søger til vores marketingafdeling med opstart 1. august 2020.

Ligesom der tikker likes ind på dit nyeste billede, så vokser og vækster vi med kunder i hele Danmark – med alt lige fra frisøren på hjørnet til store internationale brands. Derfor leder vi efter dig, der er god til mennesker og trives i sociale sammenhænge.

Dit kendskab til digital markedsføring er ikke afgørende, da vi sørger for en grundig oplæring, så du er godt klædt på til at skabe brandvarme opslag på de sociale medier samt stå for intern såvel som ekstern kommunikation.

Vi forventer, at du er/besidder følgende kompetencer:

  • lysten til at lære
  • grundig og detaljeorienteret samt har et godt overblik
  • arbejdsom og nysgerrig
  • god til dialog med kollegaer såvel som kunder
  • evnen til at arbejde selvstændigt og tage ansvar
  • et kreativt sprog og kan skrive fængende tekster
  • god til at holde mange bolde i luften på én gang

Som marketingassistent/ SoMe-medarbejder vil dine primære opgaver bestå i at:

  • holde vores LinkedIn, Facebook og Instagram knivskarp med billeder/videoer og tekstforfatning
  • skabe og opdatere nye såvel som eksisterende seminarer, webinarer og kurser i samarbejde med den øvrige marketingafdeling
  • behandle indkommende leads
  • skabe og opdatere nye og eksisterende e-bøger, guides og bøger i samarbejde med resten af marketingholdet
  • skrive og lægge nyheder op på hjemmesiden i tæt samarbejde med hele huset
  • udsende nyhedsbreve

Lyder dette som noget for dig, kan nedenstående kun gøre det endnu bedre. Vi er et, synes vi selv, sjovt og ungt team, der vægter det sociale fællesskab højt – både i og uden for arbejdet.

Du får:

  • løn efter kvalifikationer
  • fredagsmorgenmad og fredagsbar
  • en aktiv personaleforening, arrangementer og teambuilding
  • personlig og faglig udvikling gennem interne og eksterne kurser
  • et godt arbejdsmiljø med superdygtige og behagelige kollegaer

Har vi fanget din interesse, og vil du gerne bidrage både fagligt og socialt i et job med gode muligheder for at sætte dit eget præg på arbejdet og sparre med kompetente kollegaer, så synes vi, at du skal skynde dig at sende din ansøgning sammen med et CV og dit flotteste selfie til CMO & Partner, Jimmy Vejlemark på e-mail [email protected]. Husk at hashtagge din mail med ”Marketingassistent” og tilføje en lille caption i mailen.

Har du en Instagram, Pinterest, Youtube eller blog, så smid endelig et link med – så hopper vi lige ind og følger med 😉

Ansøgningsfristen er senest 12. juli 2020, men upload den hellere i dag end i morgen, da vi løbende behandler og evaluerer alle indsendte ansøgninger. Tiltrædelse sker efter aftale, da vi gerne venter på den helt rigtige kandidat. Dog ser vi gerne tiltrædelse senest d. 1. september 2020.