Gør dine historier på Instagram salgbare – uden 10.000 følgere i baghånden

Instagram er et vidunderligt billeddelingsmedie, hvor du som virksomhed bliver givet alverdens muligheder for at promovere dine produkter, din virksomhed og baggrunden for selv samme. Alt i alt kan du fortælle dine følgere alt det, du finder nødvendigt at vide om dig og dit hjertebarn – igennem fængende billeder, som fanger de seende øjne.

Instagram er altid med på beatet, og via deres smarte Story-funktion kan du nemt og hurtigt dele nyheder, øjeblikshandlinger og andet, du gerne vil vise dine følgere. Og er du rigtig god på det sociale medie, og har du opnået en følgerskare på over 10.000 interesserede, får du i din Story muligheden for at linke direkte til din hjemmeside eller webshop ved hjælp af en swipe-funktion. Men ikke alle har så mange følgere og står derfor tilbage uden muligheden for at kunne bruge Story som mellemstation for andre sider.

Tag dine produkter og gør købet ekstra nemt

Men nu har Instagram taget tyren ved hornene og introduceret en ny feature, som gør det muligt for dig at tagge dine produkter direkte i din Story. Når du tager et billede eller en video til din historie, kan du nemlig, ligesom du tagger personer, vælge at tagge dine produkter og dermed gøre din story salgbar. Det kræver, at du har en virksomhedsprofil, og at din Instagram er koblet op til dit varekatalog på din Business Manager på Facebook. Er du i tvivl om opsætningen, er vi hos OnlinePlus altid klar til at hjælpe dig, så du kan få mest muligt ud af din Instagram. Billeddelingsmediet er nemlig oplagt for webshops, da I på en indbydende måde kan vise, hvem I er, og hvad I tilbyder.

Skal jeg hjælpe dig videre med Instagram annoncering?
Jolene Liza Sapsworth
SoMe Specialist
Vi kan også kontakte dig
Vi kan også kontakte dig