Hvordan gik Black Friday 2020?

Vores seje kunder sætter nye rekorder

Black Friday er slut, men vi har stadig armene i vejret!   

 

Jimmy præsterede endnu engang at holde sig vågen i over 40 timer.  

Hvordan i alverden kunne han det? Jo det var såmænd takket være vores super seje kunder, der sørgede for god energi med deres flotte resultater på en af årets største udsalgsdage.    

 

Se bare lige her

Én kunde omsatte 36 gange mere på Black Friday i år, end sidste år. 

 

Én kunde formåede at lave dagsomsætninger hver dag til Black Week, der var højere end deres Black Friday sidste år. Samtidig firedobledes omsætningen sig sammenlignet med sidste år.  

 

52,15% samlet vækst i omsætning på tværs af alle kunder sammenlignet med Black Friday 2019 

 

63% samlet vækst i antallet af ordrer på tværs af alle kunder, sammenlignet med Black Friday 2019 

 

Har du fod på din markedsføring, ellers hjælper vi dig gerne med at få det! Tag fat i os og hør mere på et uforpligtende møde.  

Skal din markedsføringsstrategi have et skub?
Jimmy Vejlemark
Partner & CMO
Vi kan også kontakte dig
Vi kan også kontakte dig