Snapchat 

Dato: 18. marts 2021

Tidspunkt: 10-12:00

Afholdes som et webinar

Webinaret er for dig, der:

  • Gerne vil nå ud til din målgruppe og skabe brand awareness
  • Ønsker at blive klogere på, hvordan du kan anvende Snapchat til annoncering
  • Ikke helt ved, hvordan du kan bruge de forskellige data fra Snapchat til din fordel
Tilmeld dig webinaret om annoncering på Snapchat
Udfyld formularen for tilmelding til vores webinar om annoncering på Snapchat

Hvorfor skal du annoncere på Snapchat?

Du har nok allerede stiftet bekendtskab med Snapchat og er måske endda en af de to millioner danskere, der har en aktiv bruger på platformen. Snapchat er en dynamisk og flygtig social medieplatform, hvor du sender billeder, videoer og kan chatte med dine venner – og derfor forbindes den sjældent med et annonceringsmedie. Snapchat som annonceringsplatform er en gylden mulighed for dig som virksomhedsejer at nå ud til nye kunder og skabe brand awareness til lave klikpriser.

 

Kom i gang før alle dine konkurrenter – og få lave klikpriser

Modsat Facebook og Instagram så skiller Snapchat sig særligt ud ved at have markant billigere klikpriser. Og det er der én særlig grund til. Det er et fåtal af danske virksomheder, som rent faktisk benytter sig af denne annonceringsmulighed – hvilket også betyder, at der er færre om buddet. Derfor skal du i gang nu, hvis du vil have billig eksponering.

 

5 gode grunde til at komme i gang med Snapchat-annoncering nu:

  • Klikpriserne på Snapchat er en 1/5 billigere end på Facebook og Instagram
  • Snapchat henvender sig ikke kun til unge. Af de to millioner danske snapchatbrugere er 38% af dem over 35, og denne gruppe er i særdeleshed en målgruppe med stor købekraft.
  • Snapchatbrugere åbner i gennemsnit appen 30 gange om dagen. Det betyder, at sandsynligheden for dig som annoncør at få vist dine annoncer er 30 gange så stor.
  • Muligheden for at ramme din målgruppe via databaserede målgrupper gennem Snap Pixel, som giver dig indsigt i din målgruppes adfærd samt mulighed for at optimere leveringen af annoncer.
  • Fang dine brugeres opmærksomhed med fuldskærmsoplevelse med lyd. 60% af alle videoer på Snapchat bliver vist med lyd – til sammenligning er det kun 20% på Facebook.

Til dette webinar vil Social Media Specialist Isabella Maria Jakobsen tage dig igennem Snapchat-verdenens mange muligheder. Lige fra at oprette en konto, til hvordan du opbygger kampagner og annoncer samt til at lære at aflæse det væsentligste data.

Det får du ud af webinaret:

  • Du lærer at opsætte kampagner ved at vælge de rigtige målsætninger og målgrupper samt at lave en annonce
  • Du lærer at navigere i Snap Ads Manageren og bruge annonceværktøjet
  • Du lærer, hvad der er en ”god” annonce
  • Du lærer at aflæse data, og hvordan du optimerer på igangværende kampagner
  • Du lærer, hvordan du får mest muligt ud af dine annoncekroner på Snapchat
  • Og meget mere

 

Kursus: Snapchat

Sted: Online via et link, du får tilsendt, når du tilmelder dig, så husk at holde øje med indbakken

Dato: Torsdag d. 18/03-2021

Tidspunkt: Kl. 10-12:00

Varighed: 2 timer

Q&A: Der vil være mulighed for at stille spørgsmål undervejs

Praktisk: Du modtager link til webinaret, så husk at holde øje med din indbakke – også spamfilteret

Pris: Gratis (ja, du læste rigtigt… det er ganske gratis!)

 

Tilmeld dig her
Tilmeld dig webinaret om annoncering på Snapchat
Udfyld formularen for tilmelding til vores webinar om annoncering på Snapchat