Google Ads Trends og Tendenser 2021
Dato: 04. marts 2021
Tidspunkt: 10.00-12:00
Afholdes som et webinar
Webinaret er for dig, der:
- Annoncerer via Google Ads og ønsker at være på forkant med nye trends, funktioner, udfordringer og muligheder med annonceringsplatformen
- Uagtet om du står for annonceringen selv eller blot ønsker indsigt i, hvad der venter af muligheder og udfordringer for din bureau-partner.
Hvad vil du få ud af at deltage på webinaret?
- Information om udfordringer med Cookies, ITP, iOS 14 og mangel på data på din Google Ads-konto
- Hør om andre relevante metrics end blot konverteringer
- Find ud af, hvorfor det er endnu vigtigere at kende din målgruppe og kunderejsen i 2021
- Hør om Googles nyeste automations, og hvordan du anvender dem til din fordel
- Google vil introducere mere machine learning og begrænse data og kontrol
- Lær, hvorfor du skal krydre din eksisterende performance marketing med brand marketing
- Opdag de nyeste funktioner og annonceformater
- Hør om, hvorfor brugervenlighed på din webshop er alfa og omega for din performance med Google Ads
- Find ud af, hvad du bør være opmærksom på ifm. annoncering, hvis du har rykket din forretning fra offline til online under COVID-19.
Kursus: Trends og Tendenser for Google Ads 2021
Sted: Online via et link, du får tilsendt, når du tilmelder dig, så husk at holde øje med indbakken
Dato: Torsdag d. 04/03-2021
Tidspunkt: Kl. 10-12:00
Varighed: 2 timer
Q&A: Der vil være mulighed for at stille spørgsmål undervejs
Praktisk: Du modtager link til webinaret, så husk at holde øje med din indbakke – også spamfilteret
Pris: Gratis (ja, du læste rigtigt… det er ganske gratis!)
Tilmeld dig her