Få lavet den bedste strategi til din Instagram-annoncering hos OnlinePlus
At skabe synlighed omkring dit website gennem Instagram annoncering er en rigtig god ide. Men det sociale medies beskaffenhed betyder, at man skal være ekstra omhyggelig med at lave annoncer, der er målrettet og skræddersyet til mediets platform.
Der er visse rammer, du skal holde dig indenfor. Dine pointer og budskaber skal komme til udtryk gennem billedet og ikke teksten under, da den først bliver læst, hvis din målgruppe viser oprigtig interesse i det, du tilbyder. Derefter skal du beslutte, om din annoncering skal placeres i newsfeeded eller Instagram Stories. Alt i alt er der en del, man skal tage stilling til i forbindelse med Instagram annoncering, men med så mange aktive brugere på det sociale medie er det alligevel værd at inkludere i din markedsføringsstrategi.
Hos OnlinePlus har vi stor erfaring med de sociale medier. Vi sørger altid for at være opdateret inden for de nyeste features, så du kan få det meste ude af din annoncering. Så overvejer du at begynde at annoncere på det populære medie, så overlad det til os.
På baggrund af indledende samtaler om dine mål, din virksomhed, og hvad du ønsker at få ud af din annoncering, opretter vi nogle mål for, hvornår din kampagne er en succes. Derudover tager du og din tildelte Instagram-specialist en samtale om dine produkter eller ydelser og de mennesker, du rigtig gerne vil nå ud til, så I kan få lavet en eller flere relevante målgrupper, som kunne have interesse i dit website.
Generelt henvender Instagram sig til det lidt yngre segment. Så retter dit website og virksomhed sig mod denne målgruppe, er Instagram uden tvivl en platform, der kunne være nyttig for dig at annoncere på.
Derudover aftaler vi også et dagligt budget, som selvfølgelig kan justeres, hvis din kampagne eksempelvis er med til at skabe mange konverteringer på dit website eller landingsside.