FĂ„ lavet den bedste strategi til din Instagram-annoncering hos OnlinePlus
At skabe synlighed omkring dit website gennem Instagram annoncering er en rigtig god ide. Men det sociale medies beskaffenhed betyder, at man skal vÊre ekstra omhyggelig med at lave annoncer, der er mÄlrettet og skrÊddersyet til mediets platform.
Der er visse rammer, du skal holde dig indenfor. Dine pointer og budskaber skal komme til udtryk gennem billedet og ikke teksten under, da den fÞrst bliver lÊst, hvis din mÄlgruppe viser oprigtig interesse i det, du tilbyder. Derefter skal du beslutte, om din annoncering skal placeres i newsfeeded eller Instagram Stories. Alt i alt er der en del, man skal tage stilling til i forbindelse med Instagram annoncering, men med sÄ mange aktive brugere pÄ det sociale medie er det alligevel vÊrd at inkludere i din markedsfÞringsstrategi.
Hos OnlinePlus har vi stor erfaring med de sociale medier. Vi sÞrger altid for at vÊre opdateret inden for de nyeste features, sÄ du kan fÄ det meste ude af din annoncering. SÄ overvejer du at begynde at annoncere pÄ det populÊre medie, sÄ overlad det til os.
PÄ baggrund af indledende samtaler om dine mÄl, din virksomhed, og hvad du Þnsker at fÄ ud af din annoncering, opretter vi nogle mÄl for, hvornÄr din kampagne er en succes. Derudover tager du og din tildelte Instagram-specialist en samtale om dine produkter eller ydelser og de mennesker, du rigtig gerne vil nÄ ud til, sÄ I kan fÄ lavet en eller flere relevante mÄlgrupper, som kunne have interesse i dit website.
Generelt henvender Instagram sig til det lidt yngre segment. SÄ retter dit website og virksomhed sig mod denne mÄlgruppe, er Instagram uden tvivl en platform, der kunne vÊre nyttig for dig at annoncere pÄ.
Derudover aftaler vi ogsÄ et dagligt budget, som selvfÞlgelig kan justeres, hvis din kampagne eksempelvis er med til at skabe mange konverteringer pÄ dit website eller landingsside.