Ofte stillede spørgsmål
Jeg kan ikke sende mails
Har du POP3 mails, skyldes det oftest fejl i opsætningen – højst sandsynligt udgående portnummer. Dette skal sættes til 366 – se evt. guide ovenfor. Alternativt kan du prøve at logge ind på mail.ditdomæne.dk, og tjekke om du kan sende derfra. Kontakt os gerne, hvis der er driftsproblemer vi ikke har fanget og noteret under driftsstatus.
Dette kan have flere årsager, afhængigt af hvilken type mail du har, og hvordan opsætningen af DNS for dit domæne er opsat. Husk at tjekke opsætningsguiden – du finder et bredt udvalg af guides ovenfor. Du kan altid kigge under driftsstatusog se om der skulle være midlertidige problemer på serveren, eller kontakte os på support@onlineplus.dk for yderligere info.
Det første der skal ske, er at vi sammen finder ud af hvilken type mail, og hvilke email adresser du har brug for. Dernæst skal der tages backup af dine gamle mails (såfremt de skal gemmes). Se guide ovenfor. Når der er taget backup af gamle mails, laver vi skift af DNS herfra, og så skal den nye mail opsættes i dit mail program, hvorefter du kan importere den backup der blev taget til at starte med. Skulle du være i tvivl eller ønsker du yderligere info, kan du altid kontakte os på support@onlineplus.dk eller tlf. 70 22 11 44.
Dette skyldes sandsynligvis at email adresse eller password er tastet forkert. Har du brug for at få nulstillet dit password, kan du altid kontakte os på tlf. 70 22 11 44.
Når du får ny computer, skal der laves en ny opsætning af dine mails. Du kan finde guide ovenfor. Hvis du bruger et mail program der ikke findes guide til, kan du sende en forespørgsel til guide på support@onlineplus.dk eller ringe på tlf. 70 22 11 44.
Hvis du har behov for nye eller flere email adresser, kan du skrive til support@onlineplus.dk eller ringe på tlf. 70 22 11 44.

Mail

Her på siden kan du finde forskellige guides til opsætning, backup og meget andet. Leder du efter e-mail opsætning så klik her.