WordPress hjemmesider

Har du en hjemmeside hos OnlinePlus har du fri support, så der er altid hjælp at hente, når du har behov for assistance til din webløsning.

Supporten kan altid kontaktes på support@onlineplus.dk eller tlf. 70 22 11 44.

Få vores nyeste WordPress guide her

Ofte stillede spørgsmål

Jeg kan ikke logge på hjemmesidens administration

Som oftest skyldes det at der er angivet forkert brugernavn eller adgangskode.

Du kan bruge “Mistet din adgangskode?” linket nederst på login siden, og indtaste dit brugernavn eller din e-mail.

Hvis du ikke kan huske disse, kan du altid kontakte OnlinePlus support, og få hjælp til nulstilling af brugeren/adgangskoden.

Jeg har brug for redirects ifbm. ny hjemmeside hos OnlinePlus

Redirects kan være altafgørende ift. placeringer på Google ved skift af platform, da URL’er mange gange ændrer sig.

Vi giver gerne vejledning til hvordan du selv klarer skiftet hurtigt og nemt.

Er der snak om en større løsning, kan du kontakte os og høre om dine muligheder.

Jeg har selv fundet/købt et plugin til Wordpress - kan i lægge det på hjemmesiden?

Som standard vurderer vi hvorvidt et sådan plugin er sikkert at bruge ift. lige netop din løsning.

Vi er selvfølgelig behjælpelige med at installere plugins eller udvidelser, men der ydes ikke fri support på problemer og lignende der skyldes sådan et plugin.

Jeg har brug for hjælp til oprettelse/redigering af indhold på min hjemmeside

Når du logger ind i administrationen på din hjemmeside, vil du på kontrolpanelet se en samling af links, guides og andet du skal bruge for at komme i gang med din hjemmeside.

Har du brug for hjælp til noget du ikke finder i guiden, skal du altid være velkommen til at skrive til support@onlineplus.dk eller ringe på tlf. 70 22 11 44.

Den fri support indebærer også at du altid kan indsende rettelser og tilføjelse af tekst/billeder til din hjemmeside, så står vi for opdateringen.

Jeg modtager ikke mails fra formular på hjemmesiden

Dette kan der være flere årsager til.

Hyppige årsager kan være at en såkaldt “SPF-record” er konfigureret forkert, mangler i DNS opsætningen, eller der er opsat et aggressivt spam filter fra din mail udbyder, der sorterer disse beskeder fra.

Alle hjemmesiders formularer er testet og bekræftet inden de kommer online, så uanset hvad det kan skyldes, bør du kontakte os – så laver vi en analyse, og finder en holdbar løsning.

Kan jeg få adgang til FTP?

Som udgangspunkt udleverer vi ikke FTP oplysninger, dette både for din og vores sikkerhed.

For at kunne yde fri support, stå til ansvar for at hjemmesiden kører, sikre ophavsrettigheder mv., bliver der ikke udleveret FTP.

Du er altid velkommen til at kontakte os hvis du har ønsker, opdateringer, eller skal bruge noget helt særligt til lige præcis din løsning – så finder vi selvfølgelig en løsning sammen.

Skal vi hjælpe dig videre?
Jeppe Majgaard
Jeppe Majgaard
CEO & Online Marketing Specialist
40 19 62 60
Jimmy Vejlemark
Jimmy Vejlemark
Partner & Online Marketing Specialist
26 11 99 88
Malene Bruun
Malene Bruun
Projektleder
70 22 11 44
Skal vi hjælpe dig videre med din hjemmeside eller webshop?
Indhent tilbud
Send en forespørgsel og få et gratis tilbud på hvordan vi kan styrke din online tilstedeværelse



Eller ring til os på tlf. 70 22 11 44 og hør mere om hvad vi kan tilbyde.