70221144 Support

De sociale medier er inden for kort tid blevet en væsentlig del af alles hverdag. Og der er god grund til at have en markedsføringsstrategi herfor.

gratis rådgivning

Udfyld navn og telefonnummer, så kontakter vi dig!

Please leave this field empty.

Facebook

Facebook er den meste omfattende af de sociale medier – og det er helt sikkert den platform du ikke kan undgå. Selvom Facebook og Facebook annoncering er blevet lavet om mange gange i løbet af kort tid, er der stadig en masse værdi gemt i mediet. Det er en kanal, som alene 3 mio. danskere bruger dagligt, og det er her langt de fleste har deres daglige interaktion.

Facebook annoncering

Med annoncering på Facebook har du en rigtig god mulighed for at tilpasse og ramme dine målgrupper. Du har fuld kontrol over dit budget og det er meget gennemsigtigt, hvor meget du har fået ud af din investering.

Instagram

Instagram er, i modsætning til Facebook, udelukkende billedbåren – hvilket gør mediet hurtigt og spændende, men som også stiller større krav til kvaliteten af dit indhold.
I 2012 opkøbte Facebook Instagram, og siden da har mediet taget fart. Derfor blev det også muligt at annoncere på Instagram, alt sammen igennem den eksisterende kampagnecenter i Facebook. Dette gør oprettelsen nem, hvis man har et foregående kendskab til brugen, og kobler dermed simpelt din virksomheds Facebook og Instagram kontoer sammen.

Instagram annoncering

Annoncering på Instagram giver muligheden for at ramme et anderledes visuelt publikum. På Instagram er der en større villighed til at afgive likes, og med brugen af de rette hashtags (#) er der rigtig mange muligheder for at nå bredt ud.

De andre sociale medier

Selvom Facebook og Instagram sidder på store dele af annonceringsmarkedet er de ikke de eneste sociale medier der kan være væsentlige at benytte. Medier som YouTube, Twitter, Google+ og LinkedIn har hver deres relevans og bidrager med forskellige muligheder for at profilere din virksomhed.

Tag en snak med en af OnlinePlus’ konsulenter om, hvordan du får mest ud af de sociale medier.

Kontaktpersoner

Vil du vide hvordan du kan udnytte de sociale medier? - tag en snak med en af vores konsulenter...

Jeppe Majgaard

CEO & Online Marketing Specialist

Jeppe har arbejdet med online markedsføring, websites og webshops siden 1997. Gennem sit mangeårig arbejde med små kunder så vel som store kæder, er der helt sikkert grundlag for en god dialog og rådgivning.

Jimmy Vejlemark

Partner & Online Marketing Specialist

Jimmy er uddannet markedsføringsøkonom og har arbejdet med hele det online medie siden 2006.
Jimmy er kendt for sin altid gode dialog med kunder - store som små, og sidder altid klar til at hjælpe med dit næste projekt