Forbliv i forbrugernes bevidsthed med display annoncering

Synlighed er vejen frem. Annoncerer du ikke allerede med banner reklamer, ligger der derfor et uudnyttet potentiale for at √łge kendskabsgraden og din indtjening. Med knivskarpe bannere og m√•lrettet display annoncering fra OnlinePlus er du altid garanteret h√łj brandingv√¶rdi og de bedste foruds√¶tninger for at skabe salg i din virksomhed.

Månedlig rapportering
H√łj brandingv√¶rdi og tillidsskabende
Ram de rigtige målgrupper
Unikke muligheder for remarketing
L√łbende optimering af kampagner ud fra brugerengagement og r√¶kkevidde
Displayannoncer udarbejdet af certificerede specialister

Få fuldt udbytte af målrettede visuelle bannerreklamer

Google Ads er meget mere end blot de traditionelle tekstannoncer i Googles s√łgeresultater. I dag er det nemlig ogs√• muligt at annoncere p√• eksterne hjemmesider via Googles annoncev√¶rkt√łj. Ved hj√¶lp af display annoncering p√• Googles displaynetv√¶rk kan du f√• adgang til vigtig annonceplads p√• en lang r√¶kke af hjemmesider. Annonceplads, der kan sikre dig synlighed overfor potentielle kunder s√•vel som brugere, der allerede har interageret med dit website. Og der er ingen grund til at bekymre sig om, om der er nok steder, du kan blive synlig p√•. P√• verdensplan er der nemlig over 2 millioner websites og 650.000 apps, der er en del af displaynetv√¶rket. Vi overv√•ger naturligvis l√łbende dine display-kampagner, s√• dine bannerannoncer kun vises p√• relevante sites, som dine kunder bes√łger. Det kunne v√¶re nyhedssider, YouTube og Gmail samt en lang r√¶kke andre andre popul√¶re sites med masser af trafik.

Display annoncering er også kendt som bannerannoncer. I stedet for at være indskrænket af et bestemt antal tegn, som er tilfældet med tekstannoncer, eller ét enkelte billede, som det gælder hos Google Shopping, er display annoncering helt unikt. Her får du nemlig mulighed for at få udarbejdet et blikfangskabende reklamebanner, der kombinerer et knivskarpt budskab med eksempelvis billeder, illustrationer eller logoer.

Disse visuelle displayannoncer er s√¶rlig effektive p√• grund af flere parametre. F√łrst og fremmest har du adgang til at kunne m√•lrette dem til specifikke m√•lgrupper og forskellige stadier i k√łbstragten, hvilket g√łr det muligt at ramme lige pr√¶cis dine kunder. Dern√¶st er du altid sikker p√• at kunne f√• fuldt udbytte af din displayannoncering ‚Äď uanset om den, annoncen bliver vist for, v√¶lger at klikke p√• din annonce og handler hos dig med det samme eller ej. Skulle kampagnen ikke f√łre til et her-og-nu-salg, har den alligevel v√¶ret med til at skabe opm√¶rksomhed omkring det, du tilbyder, og derfor er der st√łrre chance for, at forbrugeren vil huske dig, n√¶ste gang behovet for netop det, du tilbyder, opst√•r.

Skal vi hjælpe dig i gang med displayannoncering?

Kom i gang

Ved at udfylde formularen og klikke ‚ÄúKom i gang‚ÄĚ accepteres vores Privatlivspolitik

Få mest ud af dine annoncekroner hos OnlinePlus

Den h√łje brandingv√¶rdi og de unikke m√•lretningsmetoder g√łr display annoncering til en uundv√¶rlig del af mange websites marketingstrategi ‚Äď og derfor kan display annoncering helt sikkert ogs√• hj√¶lpe dig med at brede budskabet om din virksomhed og for√łge dine chancer for at opn√• flere konverteringer.

Hos OnlinePlus arbejder vi struktureret og m√•lrettet mod √©t m√•l ‚Äď din v√¶kst er nemlig vores succes. Allerede fra start af bliver du tilknyttet en personlig Google Ads-specialist, der er certificeret i display annoncering. Ud fra den indledende samtale om din virksomhed, din m√•lgruppe og dine konkurrenter l√¶gger din specialist en strategi for, hvordan du kan f√• det mest optimale ud af din display annoncering ‚Äď og naturligvis ogs√• dine annoncekroner. Vi udarbejder et sp√¶ndende banner, hvis design og budskab matcher din virksomhed, og n√•r f√łrst dine annoncer er oppe at k√łre, vil specialisten l√łbende holde √łje med din annoncering for at tjekke, at eksponering, brugerengagement og r√¶kkevidde er fornuftig, og at budgettet bliver overholdt. Ser vi mulighed for √¶ndringer, der kan h√¶ve dit afkast, t√łver vi naturligvis ikke med at agere p√• dette.

I vores portef√łlje af B2B-kunder og B2C-kunder er der rigtig mange, der k√łrer display annoncering hos os. Heriblandt alt lige fra den lokale t√łmrer til store, nationale webshops og velrenommerede websites. Derfor kan vi helt sikkert ogs√• hj√¶lpe dig med at f√• succes med din virksomheds digitale tilstedev√¶relse.

Derfor skal du satse på display annoncering

En af de vigtigste faktorer, n√•r det kommer til at skabe det bedste fundament for et salg, er tillid. Tillid til dig som virksomhed og tillid til det, du kan tilbyde. Google display er et vigtigt v√•ben i kampen om at opn√• denne tiltro. Forbrugere er nemlig mere tilb√łjelige til eksempelvis at handle hos en online webshop, hvis de har stiftet bekendtskab med den tidligere. Vil du derfor styrke dit forhold til dine potentielle kunder, er bannerreklame det rigtige valg.

Tillid er dog ikke det eneste, du vinder med display annoncering. G√łr du denne effektive annonceform til en del af din markedsf√łring, f√•r du blandt andet f√łlgende fordele:

Stor rækkevidde for et relativt lavt budget

M√•lretning af dine kampagner mod dine konkurrenters bes√łgende

Skab awareness omkring dit brand tidligt i k√łbsprocessen

Unikke målretningsmetoder

Kosteffektivt – du betaler kun for kliks

Google remarketing ‚Äď m√•lret reklamer mod tidligere bes√łgende

Det er ikke altid, at et salg sker med det samme. S√¶lger du komplekse l√łsninger eller lidt dyrere produkter, kan der ofte v√¶re en l√¶ngere beslutningsproces, hvorfor det er en god ide at sikre sig, at du er i dine kunders bevidsthed gennem hele processen – og det sikrer Google remarketing. Med display annoncering f√•r du nemlig en unik mulighed for at vise dine produkter overfor kunder, der allerede har interageret med din hjemmeside.

Det kan eksempelvis v√¶re, hvis de har v√¶ret inde og l√¶se mere om en ydelse eller har lagt en vare i kurven uden at k√łbe den. Inden for et aftalt tidsrum vil dine potentielle kunder s√• blive pr√¶senteret for et reklame banner fra din virksomhed ‚Äď du kan endda huske dem p√• det produkt, de har lagt i kurven uden at k√łbe det. Denne annonceform g√łr, at du konstant er i forbrugernes bevidsthed, og du f√•r en ekstra mulighed for at opn√• en konvertering.

Custom Intent Рstjæl dine konkurrenters kunder med god samvittighed

Der, hvor display annoncering viser sig s√¶rlig effektiv, er, n√•r det kommer til m√•lretningsmulighederne ‚Äď is√¶r Google Ads Custom Intent. Dette er en helt s√¶rlig metode til m√•lretning, som display annoncering tilbyder. Her kan du h√•ndplukke specifikke hjemmesider, hvis bes√łgende du gerne vil m√•lrette din display annoncering imod.

Det kunne eksempelvis v√¶re webshops eller websites, der tilbyder de samme varer eller ydelser som dig. Det kunne ogs√• v√¶re dine konkurrenter, som du egentligt godt kunne t√¶nke dig at annoncere mod for at f√• dem til at handle hos dig frem for dem. P√• den m√•de kan du stj√¶le dine konkurrenters kunder ‚Äď og s√• endda med god samvittighed. Vi har i s√¶rdeleshed set gode resultater for servicevirksomheder, konsulentvirksomheder samt webshops med produkter, der kr√¶ver lang overvejelsesproces.

Skal jeg hjælpe dig videre med din display annoncering?
Jimmy Vejlemark
Kommerciel Direkt√łr & Partner
Vi kan også kontakte dig
Vi kan også kontakte dig