Forbliv i forbrugernes bevidsthed med display annoncering

Synlighed er vejen frem. Annoncerer du ikke allerede med banner reklamer, ligger der derfor et uudnyttet potentiale for at øge kendskabsgraden og din indtjening. Med knivskarpe bannere og målrettet display annoncering fra OnlinePlus er du altid garanteret høj brandingværdi og de bedste forudsætninger for at skabe salg i din virksomhed.

Månedlig rapportering
Høj brandingværdi og tillidsskabende
Ram de rigtige målgrupper
Unikke muligheder for remarketing
Løbende optimering af kampagner ud fra brugerengagement og rækkevidde
Displayannoncer udarbejdet af certificerede specialister

Få fuldt udbytte af målrettede visuelle bannerreklamer

Google Ads er meget mere end blot de traditionelle tekstannoncer i Googles søgeresultater. I dag er det nemlig også muligt at annoncere på eksterne hjemmesider via Googles annonceværktøj. Ved hjælp af display annoncering på Googles displaynetværk kan du få adgang til vigtig annonceplads på en lang række af hjemmesider. Annonceplads, der kan sikre dig synlighed overfor potentielle kunder såvel som brugere, der allerede har interageret med dit website. Og der er ingen grund til at bekymre sig om, om der er nok steder, du kan blive synlig på. På verdensplan er der nemlig over 2 millioner websites og 650.000 apps, der er en del af displaynetværket. Vi overvåger naturligvis løbende dine display-kampagner, så dine bannerannoncer kun vises på relevante sites, som dine kunder besøger. Det kunne være nyhedssider, YouTube og Gmail samt en lang række andre andre populære sites med masser af trafik.

Display annoncering er også kendt som bannerannoncer. I stedet for at være indskrænket af et bestemt antal tegn, som er tilfældet med tekstannoncer, eller ét enkelte billede, som det gælder hos Google Shopping, er display annoncering helt unikt. Her får du nemlig mulighed for at få udarbejdet et blikfangskabende reklamebanner, der kombinerer et knivskarpt budskab med eksempelvis billeder, illustrationer eller logoer.

Disse visuelle displayannoncer er særlig effektive på grund af flere parametre. Først og fremmest har du adgang til at kunne målrette dem til specifikke målgrupper og forskellige stadier i købstragten, hvilket gør det muligt at ramme lige præcis dine kunder. Dernæst er du altid sikker på at kunne få fuldt udbytte af din displayannoncering – uanset om den, annoncen bliver vist for, vælger at klikke på din annonce og handler hos dig med det samme eller ej. Skulle kampagnen ikke føre til et her-og-nu-salg, har den alligevel været med til at skabe opmærksomhed omkring det, du tilbyder, og derfor er der større chance for, at forbrugeren vil huske dig, næste gang behovet for netop det, du tilbyder, opstår.

Skal vi hjælpe dig i gang med displayannoncering?

Kom i gang

Ved at udfylde formularen og klikke “Kom i gang” accepteres vores Privatlivspolitik

Få mest ud af dine annoncekroner hos OnlinePlus

Den høje brandingværdi og de unikke målretningsmetoder gør display annoncering til en uundværlig del af mange websites marketingstrategi – og derfor kan display annoncering helt sikkert også hjælpe dig med at brede budskabet om din virksomhed og forøge dine chancer for at opnå flere konverteringer.

Hos OnlinePlus arbejder vi struktureret og målrettet mod ét mål – din vækst er nemlig vores succes. Allerede fra start af bliver du tilknyttet en personlig Google Ads-specialist, der er certificeret i display annoncering. Ud fra den indledende samtale om din virksomhed, din målgruppe og dine konkurrenter lægger din specialist en strategi for, hvordan du kan få det mest optimale ud af din display annoncering – og naturligvis også dine annoncekroner. Vi udarbejder et spændende banner, hvis design og budskab matcher din virksomhed, og når først dine annoncer er oppe at køre, vil specialisten løbende holde øje med din annoncering for at tjekke, at eksponering, brugerengagement og rækkevidde er fornuftig, og at budgettet bliver overholdt. Ser vi mulighed for ændringer, der kan hæve dit afkast, tøver vi naturligvis ikke med at agere på dette.

I vores portefølje af B2B-kunder og B2C-kunder er der rigtig mange, der kører display annoncering hos os. Heriblandt alt lige fra den lokale tømrer til store, nationale webshops og velrenommerede websites. Derfor kan vi helt sikkert også hjælpe dig med at få succes med din virksomheds digitale tilstedeværelse.

Derfor skal du satse på display annoncering

En af de vigtigste faktorer, når det kommer til at skabe det bedste fundament for et salg, er tillid. Tillid til dig som virksomhed og tillid til det, du kan tilbyde. Google display er et vigtigt våben i kampen om at opnå denne tiltro. Forbrugere er nemlig mere tilbøjelige til eksempelvis at handle hos en online webshop, hvis de har stiftet bekendtskab med den tidligere. Vil du derfor styrke dit forhold til dine potentielle kunder, er bannerreklame det rigtige valg.

Tillid er dog ikke det eneste, du vinder med display annoncering. Gør du denne effektive annonceform til en del af din markedsføring, får du blandt andet følgende fordele:

Stor rækkevidde for et relativt lavt budget

Målretning af dine kampagner mod dine konkurrenters besøgende

Skab awareness omkring dit brand tidligt i købsprocessen

Unikke målretningsmetoder

Kosteffektivt – du betaler kun for kliks

Google remarketing – målret reklamer mod tidligere besøgende

Det er ikke altid, at et salg sker med det samme. Sælger du komplekse løsninger eller lidt dyrere produkter, kan der ofte være en længere beslutningsproces, hvorfor det er en god ide at sikre sig, at du er i dine kunders bevidsthed gennem hele processen – og det sikrer Google remarketing. Med display annoncering får du nemlig en unik mulighed for at vise dine produkter overfor kunder, der allerede har interageret med din hjemmeside.

Det kan eksempelvis være, hvis de har været inde og læse mere om en ydelse eller har lagt en vare i kurven uden at købe den. Inden for et aftalt tidsrum vil dine potentielle kunder så blive præsenteret for et reklame banner fra din virksomhed – du kan endda huske dem på det produkt, de har lagt i kurven uden at købe det. Denne annonceform gør, at du konstant er i forbrugernes bevidsthed, og du får en ekstra mulighed for at opnå en konvertering.

Custom Intent – stjæl dine konkurrenters kunder med god samvittighed

Der, hvor display annoncering viser sig særlig effektiv, er, når det kommer til målretningsmulighederne – især Google Ads Custom Intent. Dette er en helt særlig metode til målretning, som display annoncering tilbyder. Her kan du håndplukke specifikke hjemmesider, hvis besøgende du gerne vil målrette din display annoncering imod.

Det kunne eksempelvis være webshops eller websites, der tilbyder de samme varer eller ydelser som dig. Det kunne også være dine konkurrenter, som du egentligt godt kunne tænke dig at annoncere mod for at få dem til at handle hos dig frem for dem. På den måde kan du stjæle dine konkurrenters kunder – og så endda med god samvittighed. Vi har i særdeleshed set gode resultater for servicevirksomheder, konsulentvirksomheder samt webshops med produkter, der kræver lang overvejelsesproces.

Skal jeg hjælpe dig videre med din display annoncering?
Jimmy Vejlemark
Partner & CMO
Vi kan også kontakte dig
Vi kan også kontakte dig