Support

OnlinePlus yder websupport og mailsupport, når teknikken driller. Vi har dygtige teknikere og programmører siddende, som er parate til at tage sig af din udfordring. På den måde er du altid i trygge hænder og ved, hvor du skal henvende dig, hvis det tekniske ikke vil det, du vil.

Åbningstider

Mandag – torsdag: 8:30-16:00
Fredag: 8:30-15:30

Du kan henvende dig på support@onlineplus.dk eller ringe på tlf. 70 22 11 44.

Driftsstatus

DanDomain driftstatus (Webshop): https://drift.dandomain.dk/

Google Apps for Business/Work driftstatus: http://www.google.com/appsstatus#hl=da&v=status

Office 365 driftstatus: https://portal.office.com/servicestatus

OnlinePlus serverstatus:

  • Server 1: Alle services kører
  • Server 2: Alle services kører

Har du nogle spørgsmål vedr. drift, kan du altid kontakte os på support@onlineplus eller tlf. 70 22 11 44.

Fjernsupport

Hent TeamViewer her, så vi kan hjælpe dig med dit problem via din egen computer.

Ofte stillede spørgsmål

Har du POP3 mails, skyldes det oftest fejl i opsætningen – højst sandsynligt udgående portnummer.
Dette skal sættes til 366 – se evt. guide ovenfor.

Alternativt kan du prøve at logge ind på mail.ditdomæne.dk, og tjekke om du kan sende derfra.

Kontakt os gerne hvis der er driftsproblemer vi ikke har fanget og noteret under Driftstatus.

Dette kan have flere årsager, afhængigt af hvilken type mail du har, og hvordan opsætningen af DNS for dit domæne er opsat.

Husk at tjekke opsætningsguiden – du finder et bredt udvalg af guides ovenfor.

Du kan altid kigge under driftstatus og se om der skulle være midlertidige problemer på serveren, eller kontakte os på support@onlineplus.dk for yderligere info.

Det første der skal ske, er at vi sammen finder ud af hvilken type mail, og hvilke email adresser du har brug for.

Dernæst skal der tages backup af dine gamle mails (såfremt de skal gemmes). Se guide ovenfor.

Når der er taget backup af gamle mails, laver vi skift af DNS herfra, og så skal den nye mail opsættes i dit mail program, hvorefter du kan importere den backup der blev taget til at starte med.

Skulle du være i tvivl eller ønsker du yderligere info, kan du altid kontakte os på support@onlineplus.dk eller tlf. 70 22 11 44.

Dette skyldes sandsynligvis at email adresse eller password er tastet forkert.

Har du brug for at få nulstillet dit password, kan du altid kontakte os på tlf. 70 22 11 44.

Når du får ny computer, skal der laves en ny opsætning af dine mails.

Du kan finde guide ovenfor. Hvis du bruger et mail program der ikke findes guide til, kan du sende en forespørgsel til guide på support@onlineplus.dk eller ringe på tlf. 70 22 11 44.

Modul: Opret ny ticket på Zendesk
Opret ny supportsag

Support og hosting til din hjemmeside og webshop
https://www.youtube.com/embed/CHmLLv-nGR0

Support tilfredshed

Har du en udfordring med teknikken? Eller skal noget rettes på dit site? Så sidder vores dygtige supportere klar til at hjælpe dig.
Du kan komme i kontakt med vores supportafdeling ved at sende en e-mail til support@onlineplus.dk. Heri beskriver du din udfordring eller rettelse til dit site, eller hvad det nu måtte dreje sig om. Når vi modtager din besked, løser en af vores dygtige medarbejdere opgaven så hurtigt som muligt, så du kan komme videre med arbejdet.
Din tilfredshed er vores succes. Efter et par dage vil du modtage en e-mail omkring din oplevelse med vores support. Her kan du svare tilfreds eller ikke-tilfreds. Du har også mulighed for at tilføje en lille besked, hvis du har en kommentar til den support, du har modtaget.
Alle data gemmer vi, og resultatet er den statistik, du kan se lige er.