Support

OnlinePlus yder websupport og mailsupport, når teknikken driller. Vi har dygtige teknikere og programmører siddende, som er parate til at tage sig af din udfordring. På den måde er du altid i trygge hænder og ved, hvor du skal henvende dig, hvis det tekniske ikke vil det, du vil.

Åbningstider

Mandag – torsdag: 8:30-16:00
Fredag: 8:30-15:30

Du kan henvende dig på [email protected] eller ringe på tlf. 70 22 11 44

Driftsstatus

Alle services kører

 

DanDomain driftstatus (Webshop): https://drift.dandomain.dk/

Google Apps for Business/Work driftstatus: http://www.google.com/appsstatus#hl=da&v=status

Office 365 driftstatus: https://portal.office.com/servicestatus

Har du nogle spørgsmål vedr. drift, kan du altid kontakte os på [email protected] eller tlf. 70 22 11 44

Fjernsupport

Hent TeamViewer her, så vi kan hjælpe dig med dit problem via din egen computer.

Ofte stillede spørgsmål

Som udgangspunkt udleverer vi ikke FTP oplysninger, dette både for din og vores sikkerhed.

For at kunne yde fri support, stå til ansvar for at hjemmesiden kører, sikre ophavsrettigheder mv., bliver der ikke udleveret FTP.

Du er altid velkommen til at kontakte os hvis du har ønsker, opdateringer, eller skal bruge noget helt særligt til lige præcis din løsning – så finder vi selvfølgelig en løsning sammen.

Dette kan der være flere årsager til.

Hyppige årsager kan være at en såkaldt “SPF-record” er konfigureret forkert, mangler i DNS opsætningen, eller der er opsat et aggressivt spam filter fra din mail udbyder, der sorterer disse beskeder fra.

Alle hjemmesiders formularer er testet og bekræftet inden de kommer online, så uanset hvad det kan skyldes, bør du kontakte os – så laver vi en analyse, og finder en holdbar løsning.

Når du logger ind i administrationen på din hjemmeside, vil du på kontrolpanelet se en samling af links, guides og andet du skal bruge for at komme i gang med din hjemmeside.

Har du brug for hjælp til noget du ikke finder i guiden, skal du altid være velkommen til at skrive til [email protected] eller ringe på tlf. 70 22 11 44.

Den fri support indebærer også at du altid kan indsende rettelser og tilføjelse af tekst/billeder til din hjemmeside, så står vi for opdateringen.

Som standard vurderer vi hvorvidt et sådan plugin er sikkert at bruge ift. lige netop din løsning.

Vi er selvfølgelig behjælpelige med at installere plugins eller udvidelser, men der ydes ikke fri support på problemer og lignende der skyldes sådan et plugin.

Redirects kan være altafgørende ift. placeringer på Google ved skift af platform, da URL’er mange gange ændrer sig.

Vi giver gerne vejledning til hvordan du selv klarer skiftet hurtigt og nemt.

Er der snak om en større løsning, kan du kontakte os og høre om dine muligheder.

Modul: Opret ny ticket på Zendesk
Opret ny supportsag

Support og hosting til din hjemmeside og webshop
https://www.youtube.com/embed/CHmLLv-nGR0

Support tilfredshed

Har du en udfordring med teknikken? Eller skal noget rettes på dit site? Så sidder vores dygtige supportere klar til at hjælpe dig.
Du kan komme i kontakt med vores supportafdeling ved at sende en e-mail til [email protected] Heri beskriver du din udfordring eller rettelse til dit site, eller hvad det nu måtte dreje sig om. Når vi modtager din besked, løser en af vores dygtige medarbejdere opgaven så hurtigt som muligt, så du kan komme videre med arbejdet.
Din tilfredshed er vores succes. Efter et par dage vil du modtage en e-mail omkring din oplevelse med vores support. Her kan du svare tilfreds eller ikke-tilfreds. Du har også mulighed for at tilføje en lille besked, hvis du har en kommentar til den support, du har modtaget.
Alle data gemmer vi, og resultatet er den statistik, du kan se lige er.