På vej mod et stærkt 2024 med store ambitioner

Vi har spurgt vores ledelse om deres ønsker for det nye år, og hvad de hver især har af drømme for samarbejdet med vores kunder og vores fælles digitale vækstrejse i 2024. Det er der kommet nogle virkelig spændende tanker ud af, som, vi alle ser frem til i det kommende år.

 

Jeppe Majgaard, Founder og Senior Digital Rådgiver:

”I 2024 vil der komme et øget fokus på tværgående kommunikation i hele organisationen. Målet er at styrke vores rådgivning, så det bliver nemt at være kunde hos OnlinePlus, hvor alle føler sig set, hørt og forstået gennem tæt dialog og sparring.

Sidste år oplevede vi en stor tilgang af kunder, der valgte OnlinePlus på grund af vores ærlige rådgivning. At sige nej til en ordre, hvis det ikke giver værdi, udviser stor respekt for deres forretning. Vi ønsker at dyrke denne tilgang i endnu højere grad i vores tætte samarbejde med kunderne fremover.”

 

Sofie Haurum Rasmussen, Marketing- og Udviklingschef:

”Jeg ønsker at øge fokus på intern kommunikation og samarbejde på tværs af hele organisationen. Dette skal opnås gennem både udvikling af medarbejdernes forståelse for effektive og værdiskabende dialoger samt optimering af processer og systemer, der kan styrke vores daglige kommunikation.

Samtidig vil jeg gerne sætte skarpt fokus på det faglige samarbejde på tværs af kompetenceområder. Ambitionen om at arbejde holistisk er højere end før, så vores kunder virkelig kan fornemme, at vi favner både marketing og udvikling. Vi er langt – men vi vil være endnu bedre, så vi kan imødekomme vores kunders behov for at stille skarpt og tænke bredere ved at bidrage med de rette kompetencer på det rigtige tidspunkt.

 

Mathias Dall, Salgschef:

”For 2024 ønsker jeg, at vi lærer vores kunder og deres forretning endnu bedre at kende – og at vores kunder ligeledes får et endnu større indblik i, hvem OnlinePlus er, og hvad vi er hamrende skarpe til. Både i forhold til markedsføring og udvikling. Derudover ønsker jeg mig også, at vi kan fortsætte den gode, faglige og personlige udvikling, som vi allerede er i fuld gang med i huset. Det gavner vores kollegaer – såvel som vores kunder.”

 

Malene Bruun, CPO – Head of People & Culture:

“2024 år vil for mig være året, hvor vi fokuserer på organisatorisk resiliens for at styrke os mod fremtidens udfordringer på et højere niveau. Det giver tryghed, at vi som virksomhed kan navigere i en verden med forandringer og usikkerhed. Samtidig ønsker jeg en stærk feedback- og læringskultur. Dette danner et solidt grundlag for kontinuerlig vækst og innovation. Vi er allerede i gang med nye læringsplaner for alle medarbejdere.

I 2024 sætter vi en streg under, at vi er et væksthus og ikke et performancebureau. Vi skal se langsigtet og holistisk på vores kunders forretning og bruge hinanden tværfagligt for at udrette resultater”.