Marketing Automation

Dato: 15. april 2021

Tidspunkt: 10.00-12.00

Afholdes som et webinar

Tilmeld dig webinaret om Marketing Automation
Udfyld formularen for tilmelding til vores webinar om Marketing Automation

Webinaret er for dig, der:

  • Bruger e-mail marketing som del af din markedsføring
  • Gerne vil løfte niveauet på din e-mail marketingstrategi til nye højder
  • Har kendskab til opsætning af almindelige kampagner

Vi vil til dette webinar benytte eksempler fra MailChimp og HeyLoyalty. Du kan sagtens deltage, selvom du ikke benytter en af disse platforme.

 

Hvorfor skal vi tale om Marketing Automation?

Hvis du fik et værktøj, der automatisk kunne sende mails afsted til segmenterede lister på det helt rette tidspunkt og med det helt rette indhold, ville du så ikke benytte dig af det?

Det værktøj eksisterer, men grundet tidsmæssige begrænsninger og manglende forståelse for teknikken bag systemet er der desværre rigtig mange, der ikke får benyttet sig af de goder, som Marketing Automation har bragt med sig.

Ved at benytte sig af Marketing Automation sparer man tid på den lange bane, men man kan samtidig skabe langt bedre og personaliseret indhold og derved skabe en langt højere værdi for ens nyhedsbrevslæsere. Med højere værdi i nyhedsbrevene vil du helt naturligt se en stigning i åbnings- og klikrate samt konverteringer.

 

Hvad vil du blive klogere på?

På webinaret vil du få en dybere indsigt i begrebet og en forståelse for, hvorfor Marketing Automation er værd at bruge sin tid og kræfter på. Du vil også få introduktion til de mange muligheder, som der er at finde i forskellige systemer, og en gennemgang af, hvorfor automatiseringer, som f.eks. ’Tabt Kurv’, efterhånden er et must. Derudover vil vi tage dig igennem opsætningen af et velkomstflow, så du får mulighed for at se helt præcist, hvilke overvejelser man bør gøre sig, og hvordan man rent teknisk bærer sig ad. Denne opsætning bliver lavet i MailChimp, men uanset hvilken platform du benytter, kan du følge med her. Det bagvedliggende grundlag er det samme i alle systemer.

 

Når vi skilles efter 2 timer, har du fået en bedre fornemmelse af begrebet, hvorfor man skal prioritere det i 2021 og helt konkret, hvordan du arbejder med det fremadrettet.

 

Kursus: Marketing Automation

Sted: Online via et link, du får tilsendt, når du tilmelder dig, så husk at holde øje med indbakken

Dato: Torsdag d. 15/04-2021

Tidspunkt: Kl. 10-12:00

Varighed: 2 timer

Q&A: Der vil være mulighed for at stille spørgsmål undervejs

Praktisk: Du modtager link til webinaret, så husk at holde øje med din indbakke – også spamfilteret

Pris: Gratis (ja, du læste rigtigt… det er ganske gratis!)

 

Tilmeld dig her
Tilmeld dig webinaret om Marketing Automation
Udfyld formularen for tilmelding til vores webinar om Marketing Automation